Thursday, 15 August 2013

Sakit Hati Ini

hari nie hari paling malang untuk aku . semalam dia ajak aku tgk wayang kat damansara . tapi dia keluar dgn orang lain dia kata tak jadi . sumpah doh aku sedih , korang bayangkan orang yang menunggu seseorang yang memberi kau harapan . Dah dekat berapa bulan aku tunggu semalam je jumpa tuh pun ada orang lain tuh . Aku putus harapan doh dgn diri aku sendiri . Kalau aku dah takde sedekah al-fatihah untuk aku . aku dah tiada semangat nak hidup .

No comments:

Post a Comment