Wednesday 14 August 2013

Dapat Jumpa Dia Dekat 7 Bulan Tak Jumpa

Hari ni aku dapat jumpa dia . Sumpah aku hati berbunga walaupun aku tunggu dia 2 jam nak sampai TS . Haha . Mula-mula aku ingat dia datang sorang , tapi dia datang dengan bf or kawan whateverlah . So jadi lah bertiga , sebelum nie dia orang dah pernah jumpa i means pernah berdua-dua . Tapi yang penting dapat jumpa dia :D . Masa jumpa dalam diam-diam dia malu dengan aku . Aku pun malu , time kat Ayam Peyet time tuh aku ingat time dia pernah jumpa aku . Tapi kawan or bf what , dia tulis kat twitter jelez or apa-2lah Tapi dulu dia orang jumpa aku tak jumpa dia lagi lama . Tak macam tuh pun , hahaha . Biarlah sebab aku tetap takkan tarik muka or marah dia sampai bila :D I LOVE HER SO MUCHHHHHHHHHHHHH !

No comments:

Post a Comment