Thursday, 2 February 2012

Kebagusan Menari Shuffle :)

Mesti PELIK pasal title kat atas nie kan ? Sebab orang cakap shuffle nie negavite lah kan . Sebenarnya , banyak positive dia . Tapi aku ambik pasal positive dengan diri aku .

Pada suatu hari , aku demam teruk teramat sangat . Badan - badan aku lemah . Muntah - muntah , selsema , dan batuk . Hari itu aku rasa esok nak sekolah . Sebab ada hal dengan kawan - kawan aku . Aku pun fikir macam mana nak sembuh dengan cepat . Pastu aku terfikir . Mak aku cakap berpeluh bagus . Aku pun fikir nak buat aktiviti apa . Time tuh aku buka MySpace . Sembang dengan kawan - kawan pasal shuffle . Aku pun apa lagi shuffle arhh . Nak dekat 3 jam shuffle je keje aku . Dah habis tuh aku pun tidur dengan lena . Esok pulak demam aku sembuh . Badan dengan cegasnya . Dulu perangai aku teruk . Sebab shuffle aku berubah menjadi baik . Sebab aku dapat sesuatu tentang shuffle . Seperti Berkerjasama sesama kumpulan . Hormat - Menghormati sesama kumpulan dan banyak lagi nilai murni . Sampai disini sahaja cerita . Assalamualaikum . Bye .

No comments:

Post a Comment